Kaip toli mus nuneša svajonės

Gražuolė LEDNICE pilis

2017 m. sausio 24 d., antradienis

KODĖL VERTA APLANKYTI BRNO

Apsilankyti BRNO seniai svajojau, kodėl? Nes esu architektūros ir pilių maniakė :). Taigi tikslas buvo LEDNICE pilis, o iki jos ir visos kurias rasime pakeliui.
Taigi suplanavom, kur apsistosime ir suklydome. Pasirinkome viešbutį ant ežero krano, taip vadinamą LUX'ą, hmm nebuvo į jį panašu.. Bet ir ežeras ne toks, kaip Lietuvoje, jame besimaudančių matėme vieną ekstremalią porą. Kiti plaukiojo laivais, valtimis, tad kad ir kaip karšta buvo maudytis nesusigundėme. Patarimas BRNO nakvynė tik centre, kaina tikrai nesudaro didelio skirtumo, o naktinis gyvenimas BRNO vyksta. Patys pastatai tikrai nuostabios architektūros, gatvės tuščios, vienu metu pamanėme, kad kažkas ne taip, nes vaikščiojome vieni, kol pasiekėme pagrindinę gatvę. Net ir apžvalginėje miesto aikštelėje - viloje nesutikome daug žmonių,  tai mums patiko visiška priešingybė šurmulingai Prahai..Tugendhat  vila yra įsikūrusi ant nuostabaus šlaito, kur atsiveria nuostabus vaizdas į BRNO miestą, tai būtina pamatyti!! Pati vila yra vokiečių architekto modernus to laikmečio statinys, net ir šiandien laikomas viena iš svarbiausių vilų pasaulyje. Vieni iš įspūdingesnių statinių yra Šv. Petro ir Povilo gotikinė katedra ir Špilberg nuostabioji pilis (tikrai verta aplankyti įspūdinga). Pagrindinėje aikštėje jau galima rasti ir šurmulį žmonių, kurie sėdi lauko kavinukėse ir mėgaujasi miesto dvasia. Prie didžiojo centro hostelio pilna jaunimo, kas ant bordiūro, kas ant žolytės, daugybė jaunų žmonių leidžia savaitgalio vakarą. Čia pat už kampo randame vakarinį dviračių mėgėjų sambūrį, jų iš ties labai daug... Sunkiai prasibrovę keliaujame link šokančio fontano, nepagalvokite, nieko panašaus į mūsų jau matytus. Tiesiog įvairios figūros iš vandens, apšviestos įvairiomis spalvomis, pagal priderintą muziką, mus priverčia stabtelėti.. Vaizdas užburia super.. Beje kainos, kaip ir visoje Čekijoje yra palyginus nedidelės, maistas, nakvynė viskas prieinama. Vakaras BRNO labia patiko,  elegantiškas šurmulys, muzika, architektūra, norisi pasilikti ir pabūti ilgiau!

Moraviją verta aplankyti, kalvos, serpentinai, ant kalvų stovinčios pilys, tiesiog kiekvieno keliautojo svajonė.
Užtenka navigacijoje suvesti žodį "zamek" ir mus jau veda link.. Pamačius ant aukšto kalno stovinčią pilį ar bažnyčią iš karto norisi lipti ir apžiūrėti. Todėl svarbu patogi avalynė! Pilys, viena už kitą gražesnės tiek išore tiek vidumi, o jei dar paanalizuoti kiekvienos istoriją tiesiog kiekvieno turisto perliukas.
Pasirinktas  tikslas LEDNICE pilis nenuvylė, tiesiog nuostabus Gotikos ansamblis su dideliais sodais, fantastiškais augalais. Didybė jaučiasi iš toli, tiesiog vienas iš gražiausių matytų statinių, begalės turistų, autobusų. Turėkite kantrybės! Pilis to verta! Pilies viduje jei esate pavieniai keliautojai, teks palaukti apie valandą, kol bus sudaryta grupė, nes be gido į vidų nepateksite. Kavinės esančios netoli pilies jau vilioja didesnėmis kainomis, nei BRNO. Iš LEDNICE pilies leidžiamės toliau architektūros perlų beieškant.. Viena tik 100 kilometrų!!

2015 m. lapkričio 16 d., pirmadienis

KUR KELIAUSIME TOLIAU ? JŪSŲ DĖMESIUI KARŠTASIS  RODAS -GRAIKIJA!

Rodas - įspūdinga sala, kiekvienam verta ją aplankyti. Gamta, augalai, architektūra viskas savita ir neatrasta. Pasikelkite į 1200km aukštį virš jūros lygio, atsivers kvapą gniaužiantys vaizdai. Rodas -sala, kurios krantus skalauja dvi jūros Egėjo -trijų spalvų tarsi iš pasakos, ir vėsi Viduržemio. Magiška vieta -Prasonisyje, kur susikerta dvi šios jūros ir kur savo ištvermę demonstruoja jėgos aitvarų mėgejai. Musolinio vila iš, kurios atsiveria  vaizdas į vieną iš Turkijos kurortų -Marmarį. Rodo miestas - užburiantis savo architektūrą, pilis, bei uostas visa tai privalote pažinti. Rodas nėra pigus kurortas, todėl priimdami sprendimą dėl ALL inclusive ilgai nedvejokite, baruose kainos prasideda nuo 20Eur. Salai apžiūrėti būtinai susiraskite vietinį gidą mes radome tobulą - tai Jelena, kurios vyras turi nuosavą restoraną su nacionaliniais patiekalais, bei yra vienas iš stambesnių vyndarių -spėkite ką degustavome? :) Aplankėme daug vietiniams žinomų kampelių, tarp jų ir laimingųjų tunelį, kur tamsoje, basomis, per tekantį upelį ėjome pėsčiomis 15min, kaip kam nebuvo linksma :). Musolinio vila -Italų diktatoriui kadaise priklausiusi vila -šiandien visiškai apleista -vaikščiojant jaučiasi didingas diktatoriaus alsavimas, bei šiurpuliukais bėganti per kūną didybė. Jūs turite tai pamatyti.